Jouw succes is ons succes

Onze aanpak is persoonlijk en onze betrokkenheid is groot. Daarom werken we niet alleen voor jou, maar ook met jou. We willen alles weten van jouw bedrijf, jouw producten en diensten en doelgroep zodat we er samen voor zorgen dat jouw bedrijf groeit en je de juiste klanten aantrekt.

Het team

Orchidea

Marketing expert

Ik ben project manager, strateeg, communicatie- & marketing expert. Een echte spin-in-het-web, een verbinder, die de losse eindjes aan elkaar knoopt en zorgt voor een compleet en consistent verhaal. Mijn carrière begon bij een internationaal reclamebureau, werkend op accounts als De Rabobank, Zilveren Kruis Achmea, Microsoft, HP en De Lotto. Vervolgens werkte ik als campaign manager bij KLM, op de afd. E-commerce verantwoordelijk voor online sales campagnes wereldwijd. Na 8 jaar besloot ik het roer om te gooien.

Na een jaar sabbatical wilde ik midden-en kleinbedrijven helpen om hun online zichtbaar te vergroten. Werken voor én met ondernemers die geen tijd , expertise en/of ruimte hebben om dit zelf te doen. Zo is Exsite Media ontstaan, een marketing- en communicatiebureau voor MKB-ers.

Het helpen van ondernemers geeft mij veel voldoening omdat ik help met het bouwen aan hun bedrijf, ik denk mee met de koers die ze willen varen en hoe ze de doelen kunnen bereiken. Ik voel me echt onderdeel van het bedrijf van mijn klanten. Samen komen we echt verder.

Mathijs

Digital Creative

Een manusje-van-alles voor alles digitaal, en ook drukwerk. Met een opleiding in beide de ICT sector als meerdere vormgeef diploma’s ben ik al jaren met veel passie en plezier aan het vormgeven. De laatste jaren voor Exsite Media zijn gevuld met talloze mooie projecten, van websites voor cateraars tot beachflags op het voetbalveld.

Ik haal persoonlijk veel voldoening uit het bedenken van creatieve oplossingen om deze vervolgens aan de klant te presenteren en te zien of deze in de smaak vallen. Uiteindelijk weten we altijd een passende oplossing te vinden.

Continue contact

Om jou en jouw bedrijf te leren kennen zijn onze lijntjes kort, dat wil zeggen dat we regelmatig contact met elkaar hebben. Wekelijks of maandelijks of waar jij als klant de voorkeur aan geeft. Dan bespreken we de resultaten van het bedrijf en nemen we de projecten en resultaten door. Wat kan beter, waar moeten we aan werken? Want een website is nooit af, marketing is nooit klaar. We moeten blijven bewegen om de concurrent voor te zijn en aantrekkelijk te blijven voor jouw klanten.

Wij blijven doorontwikkelen

Hoe weten we of de website goed is? Hoe weten we of jouw marketing uitgaven wat opleveren? Door te meten, door de resultaten samen door te nemen en dan bij te sturen. Daarbij staat techniek niet stil, dus het is essentieel om jouw website continue te onderhouden, op technisch vlak, functioneel vlak, content en vormgeving.